new template!!

Friday, November 4, 2011

About Me,.

assalamualaikum,,walaupun aku dh ada blog ni lme..tpi mngkin korg yg kt luar nk thu lebih byk psl aku..aku pun senanye x bape thu psl diriku..sbb tu aku tgh cari apa keistimewaan..k aku mulakn dgn nama

Nama: Muhammad Nabil bin Mohd Fadil
Umur: 12 tahun( darjah 6 )
Seko: Sekolah Rendah Sri Al-amin Bangi,Bandar Baru Bangi
Alam: Taman Universiti Jalan Pintar 5,No.3A 43000 kajang selangor A     DaRUL Ehsan.
Hobi: Main bola,main komputer,main PS2,berbasikal dan mereka lagu
Cita: Ingin Menjadi seorang Pilot dan seorang penyanyi

HMM...NI JE YG AKU THU WAT MSE NI..KALAU KORANG NAK TAHU LAGI TANYE LA..JANGAN MALU MALU..Insyaallah aku balas..


      Kalaulah ada bilik air di ladang,
Bolehla kami menumpang mandi,
      Kalaulah ada umur yang panjang,
Insyaallah berjumpa lagi.....   

No comments:

Post a Comment